Творчість або More Creative!

Діти й творчість – поняття практично нерозривні. Будь-яка дитина за своєю природою творець, причому нерідко творити у них виходить набагато краще, ніж у нас, дорослих.

Творчість – процес звільнення внутрішньої енергії, яка є в кожному з нас. Ця енергія – позитивна й світла. Вона приносить нам стан гармонії. Цей самий стан необхідний і дитині.

Також, можемо запевнити, що у житті кожного знайдеться місце  для креативу.

Креативність — досить новий термін, не цілком звичний для україномовної людини. Термін новий, а суть його пішла корінням у глибину століть. Раніше цю особливість, що відрізняє людей, здатних до нестандартного мислення, називали кмітливістю.

Креативне або творче мислення — це не доля художників і акторів, це здатність дитини приймати несподівані рішення, знаходити незвичні шляхи вирішення старих і нових завдань.

З чого складається креативність ?

Творчість складно оцінити й розподілити на складові, тому жодному психологу цього зробити поки що не вдалося. Однак існує ціла підбірка критеріїв, за яким фахівці визначають орієнтовний рівень креативного мислення людини. Більшість із них — ті самі гнучкі навички, яким уже була присвячена стаття в цьому блозі. Цікаво, що ці критерії можна застосувати й щодо дитини. У крайньому разі, в якості орієнтира в розвитку креативних здібностей.

  1. Оригінальність у мисленні. Якщо говорити про дитину, це вміння складати й фантазувати, вигадувати те, до чого інші ще не додумалися.
  2. Швидкість, точніше швидкість «видачі» ідей на-гора. Іншими словами, якщо ваш дитина придумує безліч забавних персонажів, чарівні країни або дивовижні транспортні засоби, цей пункт «про нього».
  3. Гнучкість, уміння справлятися зі складнощами незвичайними способами й знаходити рішення проблеми навіть у незвичних умовах. Наприклад, якщо немає пензлика для малювання, креативний малюк використовує замість нього будь-підручний матеріал — ватяну паличку, зім’ятий клаптик тканини або власний палець.
  4. Висока пізнавальна активність. Так-так, прагнення людини (хоч маленької, хоч дорослої) до нових знань — прояв креативності.
  5. Сміливість суджень (Карл Юнг назвав цю якість сміливістю розуму й духу, Маслоу — самовпевненістю, сміливістю та свободою), незалежність, упевненість у собі. Дитина, до чиїх слів прислухаються, чия думка враховується старшими членами сім’ї, має всі шанси вирости людиною з креативними здібностями.
  6. Емоційна сприйнятливість та інтуїтивність. Цей пункт ще раз підтверджує тісний зв’язок між емоційним інтелектом, здатністю до емпатії й творчим розвитком.
  7. Спостережливість, здатність сумніватися в загальноприйнятих стандартах, незалежність суджень і сміливість думати так, як ніхто інший.

А навіщо взагалі розвивати творчість в дитині?

Адже для того, щоб відбутися як особистість і згодом знайти гідну роботу потрібно зовсім інше – добре навчатися і засвоювати шкільні предмети. Але ті, хто думають, що навчання дітей творчості – лише марна трата часу, помиляються.
Творчість – процес звільнення внутрішньої енергії, яка є в кожному з нас. Ця енергія – позитивна й світла. Вона приносить нам стан гармонії. Цей самий стан необхідний і дитині.

Творчість дитини – важливий елемент становлення її самосвідомості і саморозуміння. Саме завдяки творчості дитина немов переробляє світ під себе, і допомагає собі зрозуміти і осягнути його краще. Вона навчається осягати красу цього світу і навчається бачити «білі плями», які необхідно заповнити своєю творчістю для того, щоб світ став трохи кращим і красивішим.
Отже, розвиток творчості дітей має відбуватися в гармонії з їхнім внутрішнім світом, а зрозуміти, що їм потрібно, діти допоможуть самі. Ми лише придивимось до творчих здібностей дитини і виявимо, у чому вона себе проявляє найвиразніше.

Творчість або More Creative!Уроки творчості в Mainstream School

  • Оскільки дитині потрібно пізнавати світ через тактильні відчуття, знаходити вихід своїм емоціям – Творчість тут найцінніший помічник.
  • Завдяки малюванню дитина розвине пам’ять, вчитиметься зосереджуватися, покращить дрібну моторику рук
  • Малювання допоможе налагодити і зміцнити зв’язок правого і лівого півкуль мозку дитини, тому воно так сильно впливає на розвиток малюка.
  • Ліплення розвине дрібну моторику рук, яка сприятливо впливатиме на розвиток мови
  • До того ж дитина стає більше терплячою і посидючою, а працюючи з пластиліном, дитина заспокоюється, забуває погані емоції, розслабляється
  • Займаючись ліпленням, дитина висловлює свої почуття, які можуть бути НЕ тільки позитивними, це допомагає справлятися йому зі своїми негативними емоціями
  • Займаючись ліпленням дитина отримує знання про різні форми та кольори, вона вчиться розрізняти властивості предметів і фактуру на дотик, розвивається не тільки зорова пам’ять, а й уважність та спостережливість
  • дитина вчиться експериментувати, розвивається допитливість.

А ми в цьому допоможемо об’єднавши усі потрібні для цього предмети:

  • Музичне мистецтво
  • Образотворче мистецтво
  • Трудове навчання
  • Майстер-класи (термомозаїка, розпис футболок, дизайн еко-сумок, картини з шерсті, виготовлення смаколиків та інше)

Більше 30% випускників школи отримують атестат з відзнакою

І Ваша дитина може бути серед них!