Для чого потрібні шкільні дебати ?

Існує безліч форматів шкільних дебатів, найбільш популярні серед школярів – всесвітній та німецько-український. Спільні в них – наявність власне дискусії та позицій pro (ствердження) і contra (заперечення).

Всесвітній формат передбачає, що в командах є по три учасника, кожен з яких виступає по вісім хвилин. У фінальному раунді один із них також проводить аналіз дебатів та має заключне слово. Складність цього формату в тому, що власну позицію треба обґрунтовувати доволі довго – навіть професійні дебатери не завжди можуть впоратися.

Не всім дітям вдається приборкати свої емоції – аргументовано вести дебати та ще й поводитися правильно на публіку. Учні можуть розгубитися або розхвилюватися – це не йтиме на користь грі.

Тому вони вчаться. Разом із учителями дебатери налаштовуються та готуються до обговорення важливого питання.

Учні вчаться будувати власну промову та красиво висловлюватися.

Окрім того, дебати вимагають певного формату речень. Учні мають знати такі структури: “Я вважаю, що…”, “Тому, що…”, “Наприклад…” та “Отже…”, за допомогою чого, уміло відстоюють свою точку зору та вміють аргументувати власну позицію, що точно є корисним для кожної особистості.

Шкільні дебати. Фізика Тема: СКАНЕРИ В АЕРОПО

Шкільні дебати в Mainstream School

Тема шкільних дебатів: СКАНЕРИ В АЕРОПОРТАХ. Яка тісно пов’язана з таким шкільним предметом, як Фізика.

Важливе питання, яке вимагало певного обмірковування …

На дебатах були присутні усі представники різних категорій. У всіх  були заготовки, вони знали структуру дебатів і самих виступі, але  не ніяк не могли знати, що ж скаже опонент. Тут нашим учням і треба було вмикатися і правильно реагувати, базуючись на власних знаннях.

Цього разу журі – самі школярі. Ті, хто не беруть участь у дебатах, судять.

Журі отримало таблички з критеріями оцінювання:

  1. Уміння вести розмову
  2. Знання теми
  3. Вміння висловлюватися
  4. Сила переконання

Для дебатерів уже були готові місця з назвами їхніх команд, а саме:
1. “Начальник УВС на транспорті
2. “Лідер громадської організації”
3. “Директор з безпеки аеропорту”
4. “Споживач”
5. “Експертна група”

Всі “за” і “проти” аргументовано були представлені кожною командою.

Шкільні дебати. Фізика

А як Ви відноситесь до сканерів в аеропортах?

Більше 30% випускників школи отримують атестат з відзнакою

І Ваша дитина може бути серед них!