Сьогодні ми продовжуємо знайомитися з учителями молодших класів Mainstream School та їх підходами до навчання!
Тетяна Містюк розповідає про свої методики та завдання як учителя.
Актуальною для мене є теорія конструктивізму Жана Піаже, швейцарського психолога і філософа, фундаментом якої є активне навчання.
У своїй роботі з дітьми я застосовую комплексний підхід, тобто інтегроване навчання.
На мій погляд, інтегроване навчання, дає можливості учням застосувати знання, уміння і навички, активності та ставлення, що належать до різних навчальних предметів, практично розв’язувати проблему, активно взаємодіяти, а також мотивує учнів до аналітично-оцінювального мислення. Крім того, комплексний підхід сприяє створенню в учнів цілісного уявлення про предмет, явище.
Прикладом інтегрованого навчання є тематичне навчання, яке я практикую.
Проаналізую тематичний день на тему «Вода», який я проводила з учнями третього класу.
Це був активний навчальний процес. Діти працювали в групах. Через взаємодію між собою, особистий досвід, вирішення проблемних питань з використанням різних ресурсів та видів діяльності, встановлення зв’язків між дисциплінами, застосування вмінь і навичок з різних предметів в учнів сформувалося більш глибоке розуміння про воду. Також вони набували навички висувати гіпотези, робити дослідження, зіставляти, аналізувати, оцінювати, робити висновки. Варто зазначити, що зміст теми «Вода» та завдання є актуальними, реалістичними. У дітей формувалося вміння бачити взаємозв’язки всіх аспектів життя, що, зрештою, стане звичкою, яка буде допомагати учням протягом усього їхнього життя.
Отже, моїм завданням є створювати навчальне середовище, яке підтримує активне навчання дітей.